Випробували на надійність міст через р.Сула на автодорозі Н-08 #Бориспіль_Маріуполь.
На дворівневій транспортній розв'язці в Кобеляцькому районі продовжується зведення підпірної стінки та насипу. Роботи ведуться на перетині автошляхів М-22 #Полтава_Олександрія та Н-31 #Дніпро_Решетилівка.
На автомобільній дорозі Н-31 #Дніпро_Решетилівка триває реконструкція автошляху. Будівельні роботи виконуються в Кобеляцькому районі на ділянках загальною протяжністю майже 15 км. З наступного понеділка (15 квітня) за сприятливої погоди плануємо відновити роботи з укладання важкого бетону за допомогою німецького бетоноукладальника.
В рамках реабілітації доріг та покращення безпеки дорожнього руху реалізовується спільний між Україною та World Bank Ukraine Проект розвитку дорожньої галузі. Капітальний ремонт та реконструкцію автошляху #Київ_Харків в результаті проведення міжнародного тендеру буде виконувати турецька компанія #Онур. Зараз в Полтавському районі тривають будівельні роботи. На деяких ділянках підрядником вже проведена вирубка дерев, звільнення площі для відсипки земляного полотна, зняття рослинного шару грунту, змонтовані заводи. Триває перенесення комунікацій. Замовник робіт - Укравтодор. Нагляд дійснює Укрдорінвест.
Погода дозволяє працювати на об'єктах будівництва. В Кобеляцькому районі ведуться роботи з реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 #Дніпро_Решетилівка. Підрядники продовжують зводити розв'язку, шляхопроводи, переходи та будувати бетонну дорогу (стабілізація верхнього шару грунту, нарізання деформаційних швів, влаштування важкого бетону на з'їздах та зупинках).
На автомобільній дорозі Н-08 #Бориспіль_Маріуполь поблизу с.Липове Глобинського району триває реконструкція металевого фермового прогону мосту через р. Сула. Дана споруда сполучає Полтавську та Черкаську області. Найбільш проблемна ділянка - фермовий прогін існуючого мосту. Зважаючи на наявне фінансування прийнято рішення розпочати реконструкцію мосту саме з цієї ділянки. Прогонова будова являє собою сталеву арку з їздою по низу. Після ремонту - з їздою по верху. Наразі підрядна організація проводить підсилення опор та фундаментів шляхом влаштування бурових паль діаметром 0,8 м, довжиною до 15,0 м.
У 2019 році в Кобеляцькому та Решетилівському районах продовжиться реалізація державного інвестиційного проекту. Дякуємо за підтримку Volodymyr Groysman та Петро Порошенко. Вже практично збудовані штучні споруди та активно зводиться бетонна дорога. На період будівельних робіт транспорт рухається по тимчасовому об’їзду. Підрядна організація працює цілодобово, підтримуючи дорогу в проїзному стані. Через значний трафік та перевантажений транспорт покриття зазнає руйнувань. Щодоби проїздить більше 15 000 автомобілів.
На автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків розпочалися роботи з капітального ремонту та реконструкції автошляху. Підрядник працює на 347 км в Полтавському районі. Роботи будуть виконуватися на ділянці Полтава – Харків довжиною приблизно 66 км. Відновлення дороги відбувається в рамках нового спільного між Україною та World Bank Ukraine Проекту розвитку дорожньої галузі. Контракт підписаний між Укравтодор та іноземним підрядником, який переміг в міжнародному тендері. Супровід здійснює Укрдорінвест
Упродовж вихідних наші підрядники продовжували працювати над реконструкцією обходу м.Лубни на автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків. Тут триває влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. Роботи тривають по правому проїзду на 191-193 км.
В Лубенському районі на автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харківтриває будівництво мосту через річку Сула. Роботи ведуться по лівому проїзду. Зі сторони Києва підрядник вже проводить влаштування підходів до мосту, триває влаштування асфальтобетонного покриття. До кінця року споруда повинна бути здана в експлуатацію.