На автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків в с.Копили Полтавського району на завершальній стадії поточний середній ремонт. Минулого року підрядник завершив основні роботи (укладання трьох шарів покриття, ремонт шляхопроводу, встановлення конструкцій зовнішнього освітлення). Наразі триває влаштування зупинкових майданчиків, туалетів, будівництво тротуарів, системи водовідведення, укріплення узбіч. Система освітлення з LED-ліхтарів успішно працює. Незабаром продемонструємо це.
На автомобільній дорозі М-22 #Полтава_Олександрія триває поточний середній ремонт. Підрядник працює в с.Судіївка та с.Мачухи Полтавського району. Ремонтуємо, застосовуючи технологію холодного ресайклінгу. Перед цим проводимо спушування за допомогою фрезерування. Після цих процесів розпочинається укладання вирівнюючого та нижнього шарів асфальтобетону. Рух цими ділянками здійснюється у реверсивному режимі. Тому просимо враховувати це під час Ваших поїздок. Час, проведений в дорозі, може зростати.
На автомобільній дорозі М-22 #Полтава_Олександрія триває поточний середній ремонт. Підрядна організація працює в с.Мачухи Полтавського району. Наразі виконується укріплення основи шляхом застосування технології холодного ресайклінгу. Після цього буде укладено декілька шарів асфальтобетону. Рухаємося в сторону Полтави. Починаючи з 2016 року вже відновлено близько 75 км покриття на даному автошляху.
На автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків в с.Копили Полтавського району триває поточний середній ремонт. Підрядна організація проводить влаштування останнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. До цього було влаштовано три шари покриття. Ремонтні роботи тривають на ділянці протяжністю майже 2,5 км.
В с.Копили Полтавського району на автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків розпочато укладання останнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. В порівнянні з іншими асфальтобетонами ЩМА має ряд переваг: зсувостійкість при високих температурах (здатність чинити опір пластичній деформації при багаторазовому навантаженні від транспортного засобу); шорстка поверхня, яка сприяє зчепленню з колесами автомобіля; исока зносостійкість до дії шипованих шин; велика водонепроникність; підвищена тріщиностійкість при деформаціях.
На автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків продовжується поточний ремонт. Сьогодні підрядна організація в с.Копили Полтавського району на одній з ділянок розпочала влаштовувати регенерацію. Роботи ведуться по правому проїзду в сторону Харкова одразу за шляхопроводом через залізницю. До цього було проведене фрезерування пошкодженого покриття. Технічний нагляд Служби постійно перебуває на автошляху під час проведення ремонтних робіт.
#Було_стало: ремонт на автодорозі М-03 #Київ_Харків поблизу с.Копили Полтавського району. Вже виконано регенерацію покриття та укладено нижній шар асфальтобетону. Після цього буде влаштовано верхній шар та укладено щебенево-мастиковий асфальтобетон.
Обіцяли - продовжуємо. На автомобільній дорозі Р-42 #Лубни_Миргород_Опішня триває середній поточний ремонт. В Миргородському районі на 70-му км підрядник влаштовує верхній шар покриття. Роботи виконує компанія #Альтком.
На замовлення Служби автодоріг поточний середній ремонт покриття в с.Опішня Зіньківського району на автодорозі Р-42 Лубни-Миргород-Опішня виконанала компанія "Альтком"
Як і обіцяли з понеділка продовжили ремонт автомобільної дороги Р-42 #Лубни_Миргород_Опішня. Роботи розпочалися в Шишацькому районі. Зараз підрядна компанія #Альтком проводить фрезерування пошкодженого покриття. Поступово будемо рухати в сторону Зіньківського та Миргородського районів.